Tuesday, November 25, 2008

Tag Dari Rhea ...



what if your ex said this to you:-

note : I only have 3 ex's..huhu..2 of them berpisah cara baik & still be my frenz..ahakz..tataw lar so ada 2 jawapan iaitu utk yg berpisah cara jahat & berpisah cara baik..hahaha



1. Hi how are ya?
Baik : fine..tengok badan ler..haha
Jahat : fine..


2. Hey! You wanna go to the mall?
Baik : U ajak I ker..?? tanak la..nanti U jatuh cinta balik ngan I..
Jahat : No..not interested..thanx..


3. I LOVE U
Baik : Ni nak ajak rujuk balik ker..?? (sambil tergelak beso..wakaka)
Jahat : Does U know what it means..??


4. Do u want some cookies?
Baik : Kalau free..bagi ler byk mana pun..
Jahat : No, thanx anyway


5. Can you take me a picture?
Baik : Sure..y not..
Jahat : malas ler..


6. Help me in my homework!
Baik : Susah2 cari I jugak.. (lepas tu ignore jer..tak koser aku nak menolong)
Jahat : I'm busy


7. Here’s my gift to you
Baik : Bagi ler selalu2 yer..
Jahat : I do not need anythin from U anymore


8. Let’s just be textmates
Baik : Tanak ler..buang masa jer..hehe
Jahat : Not interested


9. Do you want me to buy you an ipod?
Baik : U beli..I amik jer..tp apa kata beli laptop jer terus..leh dengar lagu gak..
Jahat : Ur motif..??


10. Let’s sit together in the bus
Baik : I tak naik bas laa..
Jahat : baik I jalan kaki..


11. Hi baby
Baik : demam ker..??
Jahat : Gila ker..??


12. You still cute!
Baik : Tu laa...sapa suh putus..kan U dah rugi..hehe
Jahat : memang pun..baru pasan ker..??


13. I still LOVE you!
Baik : okeh..
Jahat : hahahahaha


14. Can I visit your house?
Baik : Nak hantar rombongan sekali ker..?? ekeke
Jahat : U are not welcome..


15. Do you love me?
Baik : satu tika dahulu...hihi
Jahat : Not anymore..


1 comment:

Anonymous said...

tq singgah blog rhea.. salam aidil adha juga buat sis ena.