Saturday, November 15, 2008

Indahnya Zaman Persekolahan - Part 1



aku lepak di JL tadi..memandangkan tade manusia nak borak2..maka aku pon godek ler segala topik lama2 dlm JL tu..huhu..then aku jumpak gambo2 nih yg aku penah pes satu tika dulu kat JL..gambo2 zaman sekolah..indah betul waktu persekolahn dulu..banyak betul kenangan kalau nak diceritakan..yang manis, yang indah, yang pahit, masin, masam, benci..cukup lengkap semua..hehe..dan cukup untuk mengajar aku jadi seseorang seperti sekarang..terima kasih la cikgu2 aku dulu yang tak jemu2 memberi tunjuk ajar..terutamanya sabar dengan kebengongan aku dlm sabjek maths..huhu..mmg lemah giler aku..teringat juga semua secret2 admire aku dulu..haha..tu adalah benda wajibbb masa sekolah..even aku tak bercinta monyet lansung masa sekolah sbb aku kekunun geng budak jahat & laki tak nak..laki kan nak yang ayuuuuu jer..hahaha..ishh...byk benda nak diceritakan kalu masuk bab sekolah nih..tp malas nak menaip waktu nih..ekeke..usha gambo2 & intro ler dulu ekk...ni jer lah sebahagian gambo yg aku sempat scan dedulu..yg lain byk lagik dlm album..gambo pon zaman2 jepun punya kualiti ler..nak edit tak pandai..huhu


gambo nih bersama 3 rakan aku..sebelah aku (pompuan) norainie, belakang nas & inu..2 lelaki macho tu ialah cikgu2 peberett..cikgu yg sporting & lawak giler..Cikgu NoorHashim & Cikgu Aziz..dengar2 citer skang memasing dah jadi Penolong Kanan dah ekk..hehe

ni lak dalam kelas..err..form 5 kalau tak silap..aku..sebelah tu inu, jaslina & belakang tu fizah..laki yg pegang botol air tu si Robert..haha..bila masa mamat tu nyelit pon tak pasan..

Sekolahku Rumahku...aku ngan inu..pe motif tah amik gambo kat sini dedulu..tidak ler diketahui..tp yg pasti..tayar tu adalah antara hasil sumbangan tangan aku gak tu..hehe


aku & norainie...dah jadi mak orang dah..aku jer dok gini lagi..huhu


ini lah dia geng 6 Jahanam..budak sekolah yang panggey..sedih aku..huhu..tp skang rasa lawak lak..ekeke..baju merah tu Nas, aku (baju putih), baju hijau tu aishah, belakang yg peluk aishah tu fizah, sebelah dia zilla & sebelah zilla si Inu (Inu nih nama dia dlm JL..hehe)..ni masa kat Cameron Highland..ada rombongan sekolah..hehe..masa Form 3..naik Form 4 kami berpecah..sbb Zilla dpt masuk sekolah teknik & aishah masuk sekolah vokay alor star..then masa sambung ke IPT..masing2 pon berpecah lagik..aku ke UKM, Inu & Aishah ke Uitm Shah Alam, Nas ke Politeknik Muadzam Shah & Zilla ke Politeknik Seb. Perai..tapi alhamdullilah..hubungan kami sampai sekarang masih close and selalu keluar sesama lagi even sekarang 3 of us dah kawin & dah beranak pinak..huhu..sampai sekali tu cikgu terjumpak kami & terkejut & terkeluar ayat "kowang masih kawan rapat????" hahaha








No comments: