Tuesday, November 18, 2008

Seminar Keselamatan, stress & makan2



hari nih aku di paksa utk menghadirkan diri di seminar keselamatan anjuran jabatan keselamatan apa ntah kat Holiday Villa Hotel..hmm..semalam mengamuk sampai menangis gak ler aku pasal seminar nih..aku banyak kijer sgt2..and aku rasa boss aku patut send org lain jer instead me..tak kan ler dia tatau keja aku mcm mana..hari2 mesti ada kes nak kena handle..today pon my cases aku pass kat org lain utk handle..keja2 aku yang banyak jadi tertangguh sbb semata2 menghadiri seminar yang tak der lansung kena mengena ngan skop keja aku..pelik sungguh..dah ler makan2 tak sedap kat situ..pakwe pon lansung tade yg ensem dan menarik utk di usha..dah la sowang2..apo punya malangggggggggggg daaaaa...



then lepas aku abis seminar tu dlm kol 4.30 gitu..aku pon sms kawan2 aku ajak minum2 kat secret recipe..saja ler nak release tensi..sesungguhna aku mmg mengalami distress & depresi yang amat sgt kebelakangan nih..malas ler nak citer punca & sebab nyer satu persatu kan..tp aku sampai rasa nak try amik anti-depress nyer prescription..tp tak digalakkan doctor lak..sbb doc kata aku still leh handle lagik..takut amik2 kang jadi addict & depend sgt ngan ubat tu..kang gilo lak..huhu..mmg tak der selera makan tul aku..eh bukan..selera tu ada (tengok ler aku order..haha) tp aku tak leh makan..tak lalu..lepas2 makan..terus rasa nak muntah..adehh..aku rasa aku nak kawin jer lah & jadi surirumahtangga...nyaman sikit kot idop..ekekeke


order banyakk..aku rasa yang luak pon brownies tu jer..tomyam kong tu tak sedapp..tak umphh lansunggg..huhu

5 comments:

Anonymous said...

tomyam kung yg power gilos tu tak sedap?? walawei...

ena said...

sedap ker?? lidah tak rase pape pon..hahaha..sian nyer diriku..

Anonymous said...

tu la...
len kali kalo stress2 belanja le dik ipar tgk wayang... sure lg stress.. hahaha

Unknown said...

3 jenis tu utk sorang makan aje ke???
:gigil:

ena said...

share 3 org laaa :tukul: