Sunday, September 28, 2008

KIV dulu yer :-)


sebenarnye..byk benda aku kena updet dlm blog nih..nak reply all raya wishes, card, email pics kat tempe n inu & juga updet about gath semlm di penang..hmm..tp hari nih aku tak sihat sgt..migrain nih dtg balik..walhal dlm bulan pose nih dah lama aku tak amik coffe or watsoever tu..juz semlm baru terlintas jer nak minum kat coffe bean..tp terlintas jer..tak gi pun..aku dah taley nak ngadap pc lelama..dah nak muntah aku nengok.. aku rasa mcm nak demam gak nih..td pun aku pegi keja pagi jer sampai kul 10..then aku msg boss aku (sbb dia cuti) mintak permission dia utk balik awal..sbb kepala mcm nak pecah dah taim tu..dvd2 yg aku borong semlm pon (charmed & desperate housewives) tak mampu terlayan lagi walopon tak sabarr nih..so..utk suma2 tu..aku KIV dulu yer..really dont feel well rite now

meh berhibur dulu ngan lagu yg aku tgah feel skang..sesungguhnya cinta itu mmg boleh membunuh..jadi berhati2 lah..jgn sampai jadi pembunuh :p

No comments: