Friday, September 26, 2008

Cenderamata Hari Raya




sempena nak raya2 nih..aku dpt 2 cenderamata aka cenderahati jer setakat nih..pelik aku..pesal tak bagi duit raya..pi bagi sebeniar2 laks..huhu..tak per lah..satu dpt dari adik aku yang kena belayar ke langkawi & tak bleh balik raya nanti..and satu lagi dapat dari boss aku..Dato Z..Dato Z bagi kat suma staff..tawun lepas dia bagi duit raya..tp kot tawun nih dah makin ramai officer masuk..dapat hadiah jer lah yer..jadi lah dari tak der..syukur alhamdullilah.. ni paper bag utk perfum yg aku dpt..saje jer snap sekali..huhu







ni ler perfum yg adik aku kasi..hugo boss "femme"..dia tau akak dia nih mmg giler nyer minat ngan perfum..kotak tu tak dpt nak snap proper lah gambo nyer..asik dok pantul balik cam nih jer..hehe..sabo jer lah..


ni aku ada gugel & jumpa gambo dlm internet yg clear sikit..hmm..nape aku taley snap gambo secantik cam nih ehh?? huhu


botol dia cam nih ler..


kotak dia lak mcm nih...


*****************************************************************************************

ni pulak sebeniar dari Dato Z.. (boss aku la..)




pesanan Dato...Jgn lupa pakai yer..InsyaAllah...

2 comments:

melanie said...

huhuhu best best best!dapat perfume..
dapat sejadah lagi...
tahun ni aku dapat 2 jer kad raya..satu lawyer yg selalu anta..ala firm punya cop jer..satu lagi member lama.
huhuhu sadis2x raya sebagai org tua

Anonymous said...

pesanan Dato...Jgn lupa pakai yer..InsyaAllah...

pesan nenek.. jgn lupa guna e.. hehehe.. selamat hari raya sis ena.. maaf zahir batin..