Friday, August 8, 2008

Apa Yang Aku Layan Sepanjang Hari Nie..??



siang tadi aku tak der aktiviti mende pon...cuma pagi dlm kol 9 - 10 pagi tu pi mahkamah sbb ada upacara long call or call to the bar member aku..dia baru jer call to the bar..tingat zaman2 aku call to the bar 3 tawun yg lalu..cepat nyer masa berlalu..huhu..utk bukan pengamal undang-undang.. call to the bar or long call nih ialah satu upacara penerimaan masuk sebagai seorang peguambela & peguamcara di malaysia..simbolik lah..nanti master akan sarungkan robe kat kita all that..so starting that day u can be a lawyer..ok..then makan2 lepas nengok kwn aku nyer long kol tu..then sowang member ajak gi padang besar..hmm..bukannya ada apa sgt kat sana pon..tp utk tak hampakan dia..tambaha dia drive..keta dia..hihi..aku pon polo jer...sampai umah dlm pukul 2 ptg..so starting time tu sampai ler skang..kijer aku layan tv jerrrrrrr sambil makan jer...ekceli tensen aku semlm tak abis2 pon lagi..tataw dah cam ner nak hiburkan ati sendiri...nak ngadu pon tade tempat nak cerita..cewahh..poyo jer..hmm..sampai kol 12 tu memula aku pi layan citer nih haa...kat astro ria..penah nengok pon sebelum nih..nengok wayang ngan hainina..hmm pekabar dia kat kampung ehh..


lepas citer nih abis kat ria kul 2..aku bukak2 tb lain..boley lak aku pi layan citer kuliah cinta nih ha...huhu..mesti org gelakkan aku..tp layan jer lah dr kol 2-3 tu..dah nak abis citer tu pon time aku bukak tu..kendian..citer nih abis dlm kul 3..aku pon mandi, sembahyang suma..siap tido jap..bangun kol 6..huhu..siap2 sembahyang makan suma..aku bukak la tv..lerrrrrrrrr....sekali citer kuliah cinta main lagi kali nih kat astro kirana lakk..dan yg paling tak sangka tu..leh lak aku tengok jer sekali lagi..muahaha...sesungguhnya aku tatau pikiran aku layang pi mana bila nengok citer tu..yg best nyer makan kepek pisang jer sambil layan tv time ujan2..haha..

malam lak hujan lebat gila..malas nak masak dah..aku makan megi jer..huhu..pastu bukak tv..tatau nak layan citer mende..layan jer lah berita dulu..pastu kul 9 aku layan dua cenel sekaligus..rtm2 ngan astro ria..dua2 citer ada "nyah" hahaha..gerak khas pon ada nyah2 ria plak citer sutun..sutun nih dulu aku dah tengok masa kat rtm dulu tak silap..mmg sedih layan citer sutun nih..kali ni pon..sob..sob..aku nangis..hahaha..siap tisu dok kat tepi lagik..bukan apa..sedih taww citer sutun nih..aku pon ada gak kawan yg mcm tu satu ketika dulu....sian diaorg kan..hmm..

abis sutun tu..bukak tv3..perghh..ada abg paul ler..my fave citer all time...tp aku lagi suka 2 fast 2 furious sbb dlm tu abg paul dah jadik bertambah macho..hehe..sbb fast & furious nih abg vin kena lebih menonjol kan..ahakzzz..


abis citer nih..aku sambung lak citer one missed call final kat kirana..huhu..semua citer2 nih aku dah nengok nih..ulang tayang jer nih..hehehe..lepas nih ada citer waris jari hantu lak..tatau ler lagi nak layan ker takk..dah sakit kepala giler dah nih..dok layan tv jerrr..



No comments: