Sunday, August 24, 2008

Aku jugak yang kena..??!!

Image Hosted by ImageShack.us

kenkadang amat lah hairan..pesal orang lain punya pasal..tp aku yg selalu kena?? aku nih mcm ibarat punching beg lak..tempat org lepaskan kemarahan..wah..wah..wah..mana tak aku pun lepaskan kemarahan aku kat orang lain?? hehe..gini kisah nyer..

Image Hosted by ImageShack.us

ofis aku hari nih ada masuk sowang officer baru..sama jawatan ngan aku lah..so memandangkan dia tak der bilik lagi..org kasi dia duduk bilik aku tu dulu..tadi aku tak masuk ofis pagi tadi..so aku tatau ler budak tu dah masuk kijer..aku dah di maklumkan yang dia akan masuk kijer hari ni..ok..fine..then aku jumpak seken boss kat luar..bos aku tanya..budak baru tu dah masuk lom..aku kata lom nampak lagik..so dia pon tak kisah la..pastu sampai ler ke petang2 dah nak balik tu (dlm 4 lebih) aku pegi jumpak seken boss aku tu nak hantar borang apply cuti (1st boss kursus) then sambil2 tu aku bitau ler yg dak baru tu ada dlm bilik aku..pastu boss aku terkejut..seraya berkata

seken boss : amboi..!! tak reti2 nak jumpak boss kat sini..??!! dia buat apa dlm bilik tu??
aku: dia tengok2 fail tuan
seken boss : u tak suruh dia dtg jumpak i ker??!!
aku: dah tuan..tp tuan kan tade dr pagi tadi..
seken boss : kalau baru masuk kijer..baru lapor diri..kena mai jumpak boss..so skang 1st boss tade..kena la dtg jumpak aku..aku mangku skang..tak kan yg tu pon tak reti2..hai..budak2 skang..... (sambil borang cuti aku dia cop dgn kuat nyer)

aku pun diam jer..salah aku ker?? apa ker power aku nak arah2 dia pi jumpak seken boss sesuka ati..aku ckp sekali kat dia..sudah ler..pandai2 ler dia nak pegi..balik2 aku lak yang kena marah..salah aku jugak ker?? cuba sekali sekala salahkan orang lain pulakk..hmmmmmmmmm

*********************************************************************************

setelah melampiaskan kemarahan aku lak kat org lain..aku & geng pegi lah soping..sbb esok kan gaji..so tade lah masalah nak soping hari nih..hahaha..abiskan duit apa yg ada..ni lah ikut pepatah...dengar guruh di langit..air dalam tempayan dicurahkan..ahakss..ala..tak beli apa pun..window soping jer...cuma kami tadi decide nak beli baju sama 3 org & nak pakai hari selasa nih..hehe..why selasa?? sbb masing2 baju beso giler..balik kena oter sikit2 dulu..sbb baju nih memang tinggal 3 nih jer & size nih jer yg ada..tp dek sbb gatal nakkkkkkkkk jugak..tak per lah..kang kita sept2 lah mana yg patut..hihihi..cuma baju nih bila snap gambo mcm kureng cun..tp hakikat nyer..leh tahan cun la..tambah2 bila aku pakai..lagi cun..wakakakaka


ni keseluruhan baju


ni lak pokus kat beaded


ni jer lah wat masa nih..aku nak pi layan jangan lupa lirik..aku sepatut nye rmasuk show nih..sbb almost lagu samapi 50k aku leh jawab ngan jayanya..hahahaha

Image Hosted by ImageShack.us


No comments: