Tuesday, July 1, 2008

Rentetan Peristiwa Sepanjang Minggu



Bermula dari 26hb Jun 08 - Demam

Dak ofismate aku sowang tu demam..abis tu masuk bilik aku siap batuk2 satu bilik..marah member2 lain..sbb nanti merebak ler virus2 demam tu..aku ngan bangga nyer kata aku nak jangkit virus demam tu..sbb aku nak mc..penat bekerja..penat berpikir..biar lah aku mc..huhu..pastu malam aku dah mula seram sejuk..tido pon awal walhal malam jumat.. (erkk..aku cuti esok nyer..so selalu nyer aku layan dvd2 & surf internet sampai lewat2 dinihari..huhu)..dgn anggapan suci hati nyer aku pulih esok nyer sbb nak kuar soping..gaji dah masyukkk kan..

*******************************************************************************

27hb Jun 08 - Shopping time..not over than RM20..hehe

demam tak baik pon..tp aku tetap gi shopping..yg menakjubkan kali nih aku borong barangan cheap sale jer..huhu..suma nyer not less than RM20..tade jenama pon belasah jer lah..yg penting aku ada baju baru..ekeke..aku beli these 3 items..



baju murah2 jer..hehe..tak kisah lah kan ekk..

******************************************************************************

28 hb Jun 08 - kenduri kawin & small reunion

bergegas ke penang utk menghadiri kenduri kawin my good frenz...sampai ke majlis dlm kul 1 lebih..saja nak lewat2 kan diri sbb nak nengok pengantin lelaki..hmm..this ceremony menemukan balik aku ngan geng2 6 jahanam..hehe..kawan2 baik masa sekolah dulu...maklum lah..aku ibarat balik kampung..and pertemuan terjadi secara tak sengaja...kebetulan wedding tu kawan aku (one of the gang 6 jahanam) organize nyer..and kebetulan jumpa lagi geng2 lama..as usual..mcm2 perubahan..yg dah ada anak..yg makin gemuk (mcm aku jer), yg makin kurus, yg makin cantik,yg makin burokss..dan pelbagai lagik...hmmm..anyway...tahniah kpd pasangan kak nurul & husband (aku tataw nama husband dia). Wish u selamat pengantin baru & semoga kekal sehingga ke akhir hayat..amin...

this is not a best picture though..i know..bad capture..huhu..dgn pengantin pompuan nyer tgah muncung mulut ..ahakss..but then..this is the only picture i have which is without my face..hikhik..utk pasangan comel nih..wish u all best of luck dlm menjalani kehidupan rumahtangga..semoga tabah mengharungi pelbagai dugaan...hmm..bila pulak turn haku nih..hahahaha
*******************************************************************************

29hb Jun 08 - back to work..!!

penat..bosan..but thats the way is..hidup kena kerja..kalu org lain ada sindrom "monday blues"..aku lak sindron "sunday blues"..tatkala org lain tgah berbahagia melayari hari2 hujung minggunya dgn bahagia..layan melodi..layan CSI dan pelbagai..aku mula melangkah kerja utk menegakkan keadilan (perghhh..poyo..haha)..wpun dlm kemelut politik skang ramai menyalahkan pihat itu & ini (antaranya bidang kehakiman & perundangan) but still kadang2 mereka lupa pd insan2 kerdil mcm kami nih fight for their justice..jenayah yg tak pernah sudah2 & tak pernah selesai di bumi malaysia nih..hmm...pagi2 kami dah nengok muka2 penjenayah..mangsa...and that is my job..which is never been appreciated..tak mcm cikgu..doctor..or other job yg beri perkhidmatan..org akan cakap "terima kasih"..but us..?? lu pikir lah sendirikk...












*************************************************************************************

30hb Jun 08 - kekecewaan hati...inai merah dijarimu..huhu

dah laa..malas nak komen panjang2 pasal nih..yg pasti aku kuciwa hari nih jumpak sekret admire di jari dia ada 3 jari ada inai...tinggal2 kat kuku jer..huhh..dah kawin masa cuti sekolah ari tu laa..uwaaaaaaaaaaaaaa...




No comments: