Tuesday, July 29, 2008

Tempe Tag




1. nama-nama timangan oleh org tersayang
org tersayang?? org benci pon ada gak bagi nama timangan kat aku..haha..
ena (pronounce ina) di panggil oleh ahli keluargaku, kawan2 sekolah panggey ina & amelina..haha..masa sekolah dulu amelina nih tengah top,kawan2 forum etc..anak2 sedara panggey makcik & budak2 opis panggey kyna/kiena..err..ex bf dulu pon panggey ina cuma sowang jer masa sekolah dulu (time cinta2 monyet) panggil aku lin (geli pula rasanya skang nih..haha)..hmm..arwah gareth pun kira org yg disayangi lah kan ek..huhu..dia panggey dear ngan mama dear..huhu..tempe panggey akak ipar..lekat sampai skang..haha..tu jer kot nama2 timang2an yg aku pernah ada dpt dari org tersayang, org tak tersayang, org pernah disayangi & org2 yg mewarnai kehidupanku..


2. anda seorang yang...
happy go lucky, periang, peramah tp bole gak jadi pemalu, disenangi kot (org kata..huhu..pasan lak), good listener & penyimpan rahsia yg baik tp tak pandai pujuk or calm org


3. insan teristimewa. describe apa yg membuatkan die terlalu istimewa di mata anda.
Insan Istimewa??? kalau ada bf pon aku belum akan senaraikan dia sbg insan istimewa..hehe..not before dia bergelar husband/suami..baru he's special..kuikui..kalu bf separa special..haha..jadi insan istimewa dalam hidup aku adalah semestinya kedua ibubapaku, adik beradik ku (abg & adik) & anak2 sedaraku. Tak lupa juga all my best & good friends who always be there no matter what..always be a shoulder to cry on :)


4. makanan favourite anda
Saya Suka Makan..!!! jadi bab makanan nih..huhh..tak yah cakap ler..aku mmg suka suma..tolak batu, kayu ngan besi jer lah kot..dan juga benda2 haram laa..dan semestinya aku suka mencuba makanan2/sesuatu yg baru..!!

5. favourite kaler
pink, hitam & purple


6. favourite song
I Love Music..!! hehe..so banyak giler yg aku suka..sehingga tak tersenarai laa..tapi all time fave nyer lagu adalah...
1. Mariah Carey oldies romance songs such as my all, hero,love takes times etc & also 90's love songs..huhu
2. Oldies love songs..huhu..especeli beatles & others such as unchain melody etc..byk giler nih (oldies betul aku)
3. lagu2 rock kapak.. (haha..sah aku oldies)
4. lagu2 indon yg best2 menusuk kalbu
5. Lagu2 arwah Sudirman ngan alleycat..huhu..
6. yg lagu2 baru tu...biasa la..currently best..layan ikut peredaran zaman..come & goes..bila tengah hangat suka..bila lama sikit jadik biasa then jemu dah..hehe. Skang tengah suka gila lagu better in time, leonna lewis.


7. sikap yg membuatkan anda stress
hmm..sikap org ker yg buat kita stress nih?? dari dulu hingga kini adat kerjaku dimarahi..dari boss sehingga ler org kat atas bench tu..tp malas dah nak stress ngan sikap diaorg tu..lantak ler..kowang marah2 aku masuk tinger kanan kuar tinger kiri jer..last2 kowang yg sakit jantung,darah tinggi sbb suka marah2..hehe..


8. 3 benda yg mesti ada dalam handbag anda
1. handphone
2. purse
3. makeup?? tak ler makeup sgt juz compact powder,lip balm/lip gloss, perfum, breath spray, hand sanitizer & losyen
4. ubat2an..hehe..such as minyak angin cap kapak..huhu, vicks, eyemo
5. Tisu kering, wet tissue & handkerchief
6. kamera
7. notebook kecil & pen
8. Kunci kereta

*mintak maap pi senaraikan lebih dari 3..haha..banyak kan?? mmg kawan2 aku pon panggey aku farmasi bergerak..huhu..tu tak masuk aku citer apa ada dlm beg kain sembahyang aku dlm keta lagi tu..hehe*


9. kali terakhir anda menangis beriya-iya..kenapa??
tadi (tp tade ler beriya2 sgt pon)..sbb ada majlis perpisahan with my great officer..yg always be there bila kita susah & tak jemu2 ajar aku wat kes dari sebodoh2 & selemah2 & low confident manusia hingga i'm prod to be how i am now :)


10. tag 5 rakan anda
aiseh..lihat lah link rakan2 di blogku nih..tak ramai pong..yg ada pon dah kena tag..cam no nak tag dah..haha


No comments: