Monday, January 26, 2009

Blind Date..?? HuHuHu..






Al-kisah..nak citer pasai blind date aku yg terjadi dlm minggu lepas..ekceli aku kenal mamat nih melalui sowang kawan lah..tah bila dia tengok & terbekenan kat aku pun aku tak pasan..tp kununnya masa dia dtg opis aku satu tika dahulu la..kawan aku bagi no fon aku kat dia..memandangkan aku pon single..aku tak ler kisah sgt..kawan jer lah dulu mana taw kot2 sangkut..ahakzz...tp sepanjang aku bersms ngan dia..quite boring ler mamat nih..adess...then dia mmg nampak ler tak reti betol nak converse ngan aku..hari2..pagi ptg siang mlm antar sms tanya "dok buat apa..??" aduhh..kalu sehari 5 kali dia tanya soklan tu..tak rasa nak migrain ker..??hukhuk..di pendekkan citer..dia ajak aku gi minum2 satu hari tu..so aku pon agree lah lepas opis hour.. hari2 lain dia ajak taim opis hour aku tolak..apa dia ingat aku tak der keja mcm dia ker time2 opis hour nak ngulor merata..ni pon satu hal aku bengang..time keja asik ajak kuar minum pastu bleh sms aku pepagi tanya "sibuk ker..??" padahal tetiap pagi aku mmg sah2 bz gila..aduhh..marah betol aku..!! so, dipendekkan citer..aku setuju kuar minum ptg tu..dgn matlamat aku nak kenai & tengok dia live mana taw kot2 mebi di luar dia ok dr dlm sms..hehe..aku sampai awai kat tempat yg dijanjikan..bkn apa..aku tak kenai dia..so aku plan biar dia dtg approach aku..lepas tunggu dlm 5-10 minit..dia dtg..rupa paras..OK lah..good looking mebi utk org lain but aku bkn taste aku..too smart..!! hehe..aku kan suka org yg simple & selekeh..haha..then dia duduk & kami order...aku mkn jer tanpa rasa segan silu..di samping tu..aku pon buat penilaian lah kat dirinya..seem mcm org baik2..muka pon muka org baik2..pon bkn taste aku..bak kata "inu" aku nih kan suka muka2 org pecah rumah..uwaaaa...R...aku terkenang padamu..selepas 1 jam kot dok sembang2, minum2, makan2...n aku buat lawak dia tak gelak (mebi dia tak paham..huhu).. aku pon mintak diri utk balik..aku kata dah lambat nih..padahal..hehehe...otw balik aku terpikir..adakah dia ilang intereseted kat aku spt aku ilang interested terhadap dirinya..aku harap begitu..sbb aku mmg tak boleh get along ngan dia..mlm tu dia sms lagi..seem dia begitu hepi knowing me & interested ngan aku..huhu..aku layan dulu sms dia beberapa hari...kendian aku sembang ler ngan few friends aku even yg introduce kan aku kat dia tu..aku try to be tak memilih..cuba utk try terima dia seadaanya or try to kwn gak ngan dia..but lama2 aku rasa memakan diri sendiri la...bila dia sms..aku mula nak marah..mana tak nya kalu stil soklan sama setiap jam.. "dok buat apa" & "bz ker" di pagi2 hari yg for sure aku bz..dah bagi taw dia aku bz pepagi so no need to ask that kind of question..tp sama jer..tu yg wat aku..ermm...ntah ler..aku rasa malas nak layan..huhu..so..wat u all think kwn2 yg sudi nak baca luahan aku nih.. (ada ker yg baca)..hehe..aku tau aku pon tak sempurna & dia pon byk kelebihan yg mebi akan dihargai oleh wanita2 lain diluar sana..ntah laa..kenkadang fikir nak cuba jugak kot2 bole..tp kenkadang pikir...hentikan lah dr jadi hipokrit & terus menerus menipu diri sendiri..asik nak kesian kat laki tu jer..diri sendiri aku tak nak kesian ker..?? huhu


5 comments:

Anonymous said...

ada ker yang baca?
ada sis.. rhea baca ni..
ekeke.. nk gelak pun ada..
soalan yg sama e..abestu dia bkn nmpk pun sis tgh watpe..hehehe..

jgn ler asek terkenang kat R jer.. R = Rhea.. erk.. adehh... rhea ni tak serius plak..

ok la.. ni nk serius sket..

Cinta itu Naluri.. kte xperlu ada sbb utk menyayangi seseorg.. chewah.. menjewang plak..
kalau xde getaran dijiwa.. means xde la kut.. xde aliran elektrik.. xde chemistry..

so..
TANYA SAMA HATI.. hati akan berkata benar..
kalau TANYA SAMA POKOK.. apa sebab goyang.. nanti jawab pokok.. angin yang goncang..

ekeke.. peace..

p/s: joa dah xde keja lain skng.. asek nak mengetest jer.. hahaha..

husz_nie said...

takyah layan a akak ipar.. kalau dah bengap mcm tu.. wakakaka..

tak kreatif tul.. ari2 tanya soalan yg sama..

hahaha..

ena said...

thanx rhea..sis pon dlm proses lupakan R..huhu..tp betol kata rhea..mmg sis tade rasa eletrik ngan dia..kalu si R or org lain yg kita suka lah kan sms ker..msti baru nampak nama dia jer..tak baca sms lagi nih..dah rasa nak tersenyum..tp kalu dia nih..rasa nak angin jer..hahaha..tak yah lah paksa diri kan..mebi dia bkn ler utk sis kan..hehe

ena said...

dik ipar..sib baik adik ipar berpendapat mcm akak ipar..hehehe..tensen kalu tetiap ari tanya benda yg sama..takkan lah akak ipar nak ajar lak kan..patut nya dia pikir lah sendirik..haha

Unknown said...

Rhea salah... 'R' tu mizRawan. nama kawan ena...