Saturday, April 18, 2009

Selalu Mengalah...?? Hmmm...



Jelaskan Padaku Isi Hatimu

Seberapa Besar Kau Yakin Padaku
Untuk Tetap Bisa Bertahan Denganku
Menjaga Cinta Ini

Pertengkaran Yang Terjadi
Seperti Semua Salahku
Mengapa Selalu Aku Yang Mengalah
Tak Pernahkah Kau Berfikir
Sedikit Tentang Hatiku
Mengapa Ku Yang Harus Selalu Mengalah
Pantaskah Hatiku Masih Bisa Bersamamu

Jelaskan Padaku Isi Hatimu
Seberapa Besar Kau Yakin Padaku
Untuk Tetap Bisa Bertahan Denganku
Menjaga Cinta Ini

Mengapa Selalu Aku Yang Mengalah
Tak Pernahkah Kau Berfikir
Sedikit Tentang Hatiku
Mengapa Ku Yang Harus Selalu Mengalah
Pantaskah Hatiku Masih Bisa Bersamamu



sebenarnya..tak der apa sgt nak di update blog ku nih...tp aku sebenarnya tengah ada dilema jugak lah...malangnya tak boleh diceritakan disini..huhu...but i really need to share with someone..but i can't..just hope this problem (belum jadi problem lagi sebenarnya) tak akan jadi problem lah..adehhh... one more thing..aku amat berharap..perhubungan kawan2 aku akan pulih..really sad & frust situasi yg tegang nih...kena lah SELALU MENGALAH juga kan kadang2 dlm kehidupan nih...tak semestinya kalau kita mengalah..tandanya kita kalah..




5 comments:

Anonymous said...

yesza.. rhea sgt setuju.. kdg2 kita nak sgt meluahkan sesuatu masalah yg terpendam dlm hati ni.. tapi kita tak boleh.. knpe tak boleh? ntah.. tak tau.. it just.. cannot.. :(

Anonymous said...

sis.. kena tag.. sila jawab soalan2 ni --> SOALAN TEMUDUGA

melanie said...

waaa!!!aku faham jer..aperpun if ang need shoulder to cry..aku ada.ang cuma perlu beli tiket jer mai sini..if ang nak tmpt ngadu tanya/nak bitau problem..aku ada..walaupun aku bukan kauter pertanyaan..tisu nak lepas perasan ang kena beli sendiri pasal aku bukan mek tisu@ jual tisu..

ena said...

yelah rhea..kdg2 diam lebih senang dr banyak berkata2..huhu..mlm nih sis wat soklan2 temuduga tu yerrr :)

ena said...

mell..!! dah luah pon semlm kan..haha..tak pe..nanti kita jumpak kat kenduri dogo..aku tgah cari kad kawin dia mana aku letak ntah..adehh